czwartek, 26 lutego 2009

marudnik

chce mi się spać.
wszystkim się chce spać.
tu jest stanowczo za mało słońca i stanowczo za niskie ciśnienie.

ponadto nie rozumiem, dlaczego każą mi dziś pracować. powstała nawet rewolucyjna koncepcja, by stworzyć przepis prawa, dzięki któremu raz w miesiącu, gdy wyglądasz i czujesz się jak pół dupy zza krzoka, mógłbyś (mogłabyś) zostać w domu.
nie wychodzić z łóżka.
nie wychodzić zza kołdry/kocyka.

no chyba że po żelki i czekoladę.


bo w takie dni jak ten nic innego nie ma sensu.

spać.
poproszę pół kilo energii. kto mi da?

edit: wzruszyłam się.
jestem na etapie poszukiwań tego mieszkania, o czym pisałam już wcześniej.
i tak właśnie chłop znalazł był ogłoszenie, w którym na zachętę zamieszczono zdjęcia. m.in. takie:
Image Hosted by ImageShack.us


prawda, że urocze i cudne? kuchnia i lazienka w jednym. bierzesz prysznic i jednocześnie gotujesz obiad dla wybranka serca. on wraca ZE zakładu do domu i co? proszszsz - bogini domowego ogniska - wykąpana, świeżutka, pachnąca, obiad na stole. BOSKO.
opis mieszkania równiez zachęca:
Pokój, kuchnia, toaleta na półpiętrze (do własnej tylko dyspozycji). Mieszkanie do odświeżenia.
po pierwsze - to zaskoczenie. serio do odswiezenia??? eeeee.
a po drugie - toaleta DO WŁASNEJ DYSPOZYCJI. no kto ma takie luksusy? KTO??

stary zastanawia się, czy kawałek rynsztoka tez ma się za oknem do własnej dyspozycji. czyzby planował uwić gniazdko w tym uroczym zakątku?

i Wy się dziwicie, ze mam depresję?

3 komentarze:

  1. wszystko ładnie pięknie, ale bez czekolady! na to powinna zostać nalożona cenzura, przecież ja się OD CHU DZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. i to nie jest najgorsze mieszkanie jakie mozna znaleźć do wynajęcia w katowicach

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga na takie dni jest urlop na żądanie. Wprawdzie tylko 4 dni, ale zawsze!
    A mieszkanie fantastyczne! W Kronikach Seinfelda był taki odcinek w którym jego sąsiad Cosmo Kramer mył i obierał warzywa pod prysznicem. Miał nawet zamontowany młynek w brodziku. Też tak możesz. 2 w 1.

    OdpowiedzUsuń